Helgen!

Halloj halloj!
Helgen som var gick alldeles för fort!:) Var och hälsade på Simon efter jobbet i fredags, sen åkte jag hem till Angelica å vi lagade tacos och drack drinkar och bara umgicks. Ringde Danne som var å firade Mathilda som tagit studenten!:) Dom ville in till stan och att vi skulle haka på. Vi hakade på! Hade det riktigt trevligt på Dovas och avslutade oväntat på viper med dans hahahah^^ Mkt trevligt dock!
Sen drog jag, Danne, Mathilda, Jens å angelica hem till henne å sussade där!
På lördagen stekte vi för fullt och grillade på kvällen! Ytterst trevligt och mysigt:) Det vill jag göra om!!:)
Söndagen drog vi å solade å badade i rösjön igen:) Mkt mysigt och sköönt!

En helt galet trevlig helg! Och idag har jag varit ledig!:) Ledigheten har spenderats med Mogge vid rösjön!
Sen åkte vi å plockade upp Mikaela och Pia för att åka in till stan och äta lunch med finaste Simon <3
Sen åkte jag och klippte håret!:) Thats it!







Peaceeeeeeeeeeeeeeeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0